-Basak- bizde 5,5 aylıgız. 3,5 aydan beri meme ve mama reddi var. Bıktım ve çok yıprandım. Ne gündüz nede gece uyku uyuyor 1 oldu daha şimdi uyudu. 1 saat sonrada kalkar. Taş kesildim artık. Hayattan zevk almıyorum. Her geçen gün kötüye gidiyor psikolojim allak bullak. Yaşayan var mı? Diş olabilir mi?