Herkese selam 6 aylık bebeğim var beş aylıktan itibaren destek amaçlı günde 60 cc mama başladık sütüm biraz azaldığı için ve minik minik tadımlarada başladık son iki haftadır ise kahvaltıda yumurta sarısı meyve püresi irmikle karısım halinde vs değişken şekilde veriyorum öğlen mama içiriyorum gece ve sabaha kadar aralıklı uyanmalarında anne sütü emmeye devam ediyor buna rağmen bu ay hiç kilo almadı aynı beşinci ayki kilosunda biraz minyonda bir yapısı var böyle olup düzelen varmı? 6 aylık 6,5 kg şuan geçen ayda 6.5 kg idi boyu gecen aya göre iki cm uzamıs ondan kaynaklımı kilosu görünmüyor korkum şu gelişme geriliği yaşamamak yoksa kilo çokta sağlıklı birşey değil yanlış anlaşılma olmasın