Balbademmmmm bebeğim 2 yaş 4 aylık gündüz 2 saat uyuyor fakat gece 12 1 e kadar uyumak istemiyor. siz ne zaman bıraktınız. sizce erken mi yoksa bırakmalı mıyım ?
Tugbalina Balbademmmmm bende aynı durumdayım canım kızım 2 ay sonra 3 yaşına girecek bi kaç defa denedim yatirmadim öğle uykusuna ama dayanamadı 5 6 gibi bi köşede uyuyordu nasıl bırakır bilemiyorum
Gupssse Balbademmmmm gondéiniz eski ama durum nasıl oldu benim bebeğim de 30 aylık gece geç yatıyor gündüz de çok direniyor ne yapmalıyım sizce
Balbademmmmm Tugbalina bırakmak istemesinin sinyallerini aldınız mı bıraksın istiyo musunuz kaçta kalkıyor sabah kaçta uyuyor
berikomoms Balbademmmmm aslında erkende uyanıyormuş 21-22 gibi uyutmak isteyince napıyor peki ve nasıl uyutuyorsun
Tugbalina Balbademmmmm uyku saatinde kesinlikle uyumak istemiyor çok direniyor gece de 12 12 buçuk gibi yatıyor sabah 9 da falan kalkıyor öğle uykusunu da öğlen 2 3 gibi yatiriyorum 1 buçuk 2 saat uyuyor
berikomoms Balbademmmmm anladım yani bilemedim siz gece geç yatıyorsanız belki siz uyanıksınız sitede uyumak istemiyor olabilir
Balbademmmmm berikomoms Bebeğim uyumadığı için uyuyamıyorum bende haliyle malum birinin onu beklemesi gerektiği için
berikomoms Balbademmmmm yok o yüzden demedim bazı çocuklar evde herkes yatmadan yatmıyor eltimin kızı öyle mesela herkesin uyumasını bekliyor
Balbademmmmm Gupssse Bıraktı maalesef gündüz uykusunu ama keşke uyumasaydı benimde en azından biraz evle alakalı bi şeyler yapıp dinlenme şansım oluyordu gece de geç yatıyor kızım tıpkı sizin durum gibi. zor bi süreç Allah yardımcınız olsun