Catlakbiranne Cookie Akbil başvuru merkezleri oluyor oraya gidin Sanırım orada direk çıkarıp veriyorlar Yanınıza mutlaka vesikalık alın
toffeenut Cookie neden olmuyor? Ben online başvuru yapmıştım fotoğraftan red yiyordum🙈 en son biometrik foto yükledim öyle kabul oldu.
sb- Cookie uygulamadan değil ben telefonla aradım o şekilde bilgileri alıp başvurumu gerçekleştirdiler kartım geldi
mustafanin-annesi07 Ben internet üzerinden yapamamıştım sürekli hata vs. Veriyordu işlem merkezleri oluyor 10 dk içinde basıp veriyorlar bir adet vesikalık ve bebeğinizin kimlik kartı yeterli oluyor
mustafanin-annesi07 Cookie o konuda bilgim yok canım yanlış yönlendirmeyeyim gideceği yer yakınsa bi deneyin isterseniz