2ofmom Solgar icmeye basladim mastit yapti beni yardim edin anneler napicam bebegimin olan sütü de tıkandı
Azram3523 2ofmom göğsünüze sıcak su torbası yada havluyla önce ısıtın sonra bebeğinizi koltuk altı pozisyonunda emzirin hemen düzelir geçmiş olsun 💐
skaran 2ofmom tersten emzirin yani sağ göğsünüzü emzirirken çocuğun kafası sağ memenizde ayakları ise sağ kolınuzun arkasında olcak şekilde. Bide emziriken ovalayın orayı açılsın düğüm. Ama doktora gidin iltihaplandıysa antibiyotiksiz geçmiyor malesef
Goktugkalptugce 2ofmom canım bende yaşadım aynı sorunu detaylı ultrason yaptırdım göğsüme tıkanıklık tam değil diyip bi antibiyotik verdi iki güne geçti yine sıcak suda tarama vs deneyebilirsin umarım işe yarar
Oznuryldz Çok geçmiş olsun. Lahana kaynatıp biraz yumuşayınca buzdolabında soğutup göğsünüze sarın. Anında rahatlarsınız. Çok fazla bekletmeyin sütü azaltıyor 🌸
meryyaydin Sıcak uygulama yap sürekli emzir emmiyorsa sağ. Benim göğsüm bildiğin taş gibi oldu. Sadece parol iç bunları yap 2 güne geçer
Benvekizim Ilık dusun altına geçip ayakda olacak şekilde suyun altinda elinizle sağım yapın ilk basta aciyor ama sagdikca rahatliycaksiniz sagmazsaniz dahada birikir sütler iyice tikanir
TunaGoktug Ben de bir kaç kez yaşadım sıcak suyla havlu koydum sürekli ve mesaj yaparak dağıttım. Süt sağma makinası ile de sağdım iyice , benimkiler 1 günde geçti her seferinde çok şükür
esrauner Lahana yapragi mastite cok iyi geliyor. Cig lahanayi dolaptan ciksrip koyuyordum ben bi kac saate etki ediyordu. Kaynatip sogutup koyanlar da varmis ilk defa duydum. Belki oyle de faydalidir. Ben hep cig kullandim.