Femme1 Jersey sütünde protein miktarı fazla olduğu icin 1 yas alti bebege agir gelebiliyomus diye duymuştum ben . Bende o yuzden iki cesit sut mayaladim bi jersey bi normal olacak sekilde.
Sütü kaynatip parmağımin dayanacagi sıcaklığa getiriyorim mayamdan bi yemek kaşığı dolu dolu alip ayri kapta guzelce birazcik sutle aciyorum sonra 1 litrelik yapiyorum ben onun icine aktarip guzelce karistirip küçük şişelere aliyorum agzi acik bi gece bekletiyorum gündüz yapatsam 5 saat falan bekletiyorum. Ama güzelce sarın ki soğukta tutmuyor pek fazla. Hatta kaloriferin ustune yanina vs koyabilirsiniz