Bende 124 ile girdim doğuma doğum sonrası 2 ayda 93 oldum diyet yaptım sütümde vardı sonra bir gün sabah göğüslerim yumuşamış elimle sıkıyorum süt gelmiyor sağma makinesi ile yaptım yok yani 3 damla çıktı. Bebeğim sadece anne sütü alıyordu. Sabahtan öğlen 12 ye kadar 4 demet Dereotu 3 lt su içtim yarım helva yedim yok gelmedi. Bebeğime 2 gün mama verdik. Sonra sağma makinesi ile gece sabaha kadar salonda göğüslerim yara olana kadar sağdım 4 gün sonra sütüm damla damla gelmeye başladı. Çok üzüldüm sonuçta kiloyu veririm ama bebeğim anne sütünden mahrum kalsın istemiyorum. Sırf kilo vericem diye aramızdaki o bağı koparmak üzereydim az daha. Neyseki şuan yapmıyorum sütüm iyi bebeğimde ek gıdada zaten.1 yaşında anne sütü ikinci planda kalıyor o zaman sıkı bir diyet beni bekliyor olacak