2 kere oldum. O can acısına rağmen gözlerimden yaş geliyordu emziriyordum. Kolay değil. Ben sağım yapılması gerektiğini falan bilmiyordum. O yüzden çok kötü olmuştum. En son genel cerraha gittim drenaj yaptilar. (Şırınga batırıp o bölgeyi çekti içindeki birikeni) Emzirdikten sonra sağın, önemli olan çok süt çıkması değil zaten az da olsa çıksa yeter memenin boşalması lazım. Düzenli olarak her emzirmeden sonra sağın mutlaka. Gece-gunduz. Bebek biraz daha buyuyene kadar. Bebeğin çenesi buyuyup guclendikce daha güçlü çekmeye başlayacak memeyi kendi bosaltacaktir. Sakın sakın ihmal etmeyin şikayetleriniz geçse bile. Emzirme-sagma olayına çok dikkat edin.