1 ve 2 numara Molfix kullandık çok iyidi hiç pişik yapmadı ama 3 numara içi yeşil ve iç kısmı naylon gibi malesef pişik yaptı evde 4 numarada var onun da içi yeşil Molfix mı değişti yoksa bizdeki bezler sahte Molfix mı kullanan var mı 3 ve 4 numara netten baktık yeni paketi böyleymiş