Hanımlar merhaba ben doğumdan bu yana hep sleepy kullandım biliyorsunuz ki sensitive kalktı natural oldu. Külot bezinde 8 paket bitirdim sorun yaşamadım ancak cırtlı bez aldım ve çok ağır bir kokusu var. Kızıma onu takınca kucagimdayken hep o kokuyu alıyorum. Böyle buram buram kimyasal madde kokuyor 😫Var mı böyle bir durum yaşayan acaba?