Merhaba bebeğim 4 aylık oldu ilk 2 buçuk ay hiç gaz sorunu olmadı ama havalar soğuduğundan beri sürekli huzursuz sürekli ağlıyor sıkışıyor günde bir defa tek kaka yapıyor 1 hafta annemde kaldım evi sıcaktı çocuk hiç ağlamadı hiç huzursuz olmadı şimdi yine evime geldim yine huzursuz yine ağlıyor sizce soğuktan mı oluyor ne yapmalıyım lütfen bebeğimin böyle ağlaması beni çok üzüyor