Kızlar 79.4 kiloydum 80 olmadan şu işe el atayım dedim.aralıklı oruç yapıyorum.bi beslenme uzmanıyla birlikte devam ediyorum.bugün 6. Günüm ve 77.2 ye düştüm.hergün 300 gram veriorum.ama gerçekten çok zorlanıyorum.özellikle akşam 8 den sonrası gerçekten kolay değil.biraz motivasyona ihtiyacım var.eşim sağolsun napıcan diyet yapıp seni alan almış kendine eziyet etme diyor yani 0 destek.biraz motive edin lütfen bu diyetle zayıflayanlar var mı zamanla alışılıor mu