byz1 Kızlar nişanimda kez giydim 38/40 beden uyumlu ağır güzel abiyem ciddi alıcılar yazsın lütfen ihtiyacım var 
oglumubeklerken byz1 hayırlı satışlar, çok güzelmiş, geçen gün biri abisinin düğünü için modern abiye arıyordu ama görür inşallah postunuzu 🌸
neanladinyurdagull emilia Bildiğim kadarıyla bu tarz satışlar yasak değilmiydi.Bebek anne eşyaları ürünleri dışında yani.Geçende çünkü bi bayanın postu kaldırıldı bu yüzden
Almila0101 neanladinyurdagull ben de anlamiyorum neye gore postlari kaldryolar ben de gecende dolap uygulamasnda sattgm ıcın paylaşmiştim bnmkini kaldrmıslar bu nasıl ayrımcılık ya
neanladinyurdagull Almila0101 Evet bu konuda bende ayrımcılık görüyorum birkaç gün önce bi bayanın postunada yazmıştım bildiğim kadarıyla yasak diye onunkini kaldırdılar hemen