Busranisa iki normal doğumumda da fatma hanım nöbetçi idi, ilk muayenemi yapıp yatışımı veren doktordu. Ben ikisinde de kendi doktorumu çağırdım, birinde asiye hanım diğerinde derya hanım
Derya hanım bir tanedir
Onunla doğum çok güzeldi tavsiye ediyorum.
Fatma hanım da iyi biri, erken doğumdu ikinci, beni teselli etmişti, ayrıca genelde nöbetçi oluyor gece doğumlarını o gerçekleştiriyor, memnun idi hastalar.
Ebelere de sormuştum Fatma hanımdan yana genel olarak memnun olduğunu söylemişlerdi hastaların
Bir de ebe ekibi çok iyi, doktor sadece son 10-15 dakikada yanınızda olacak ve doğum sonrası. O nedenle başka imkan yoksa çok da önemli değil
Ama ben yine olsa yine Derya Hanımda yaparım orası ayrı🫠