4 yasinda oğlum acayip şımarık ve durmuyor kitapta kitap doktorsa doktor.uzman vs aldık yaptık aynı ne yapacam bilmiyorum yapmayacam dio özür diliyor aynı bugün sinema vardı kültür merkezde götürmedim ceza verdim ağlamadım çok durdu anlasın az dedim yarın da tiyatro var ona götürebilirim.bwlki başka ne yapmam lazım bizi dinlemesi için yapmaması için