amansallagitsin pre bizimkide belim agryr diyordu simdi demiyor acaba bende gotursem mi suan demiyor die pek onemsemedim.
Sla7723 Benim kızım da 1bucuk yaşında ayağım ayağım diyordu götürdük doktora ufak bir çatlak varmış nolur nolmaz götürün bi doktora çünkü bizim ki de bir yere çarpmadı çarpsa bile öyle kötü ağlamadı o çatlak ne ara oldu hiçbir fikrim yok