Bebeğim 5 ay 1 haftalık, küçük kutu mama 1 ay gidiyor bitmezse atıyorum mecbur, hatta yaptığım mamaların çoğunu da içmiyor, yani ya doymadıysa diye veriyorum az alıp bırakıyor, kısaca sürekli mama yemiyor. Asıl konu bebeğe mama alıcam hatta 1 numara aldım daha açmadım, 2 numara mı alsam 5 ay 1 haftalık bebeğim, ek gıdaya da başladım yavaştan. Mamayı 2 numarayla değiştirmeli miyim sizce? Ben bilemedim