Kızlar iyi akşamlar ,
1 yaşında bir oğlum var yaklaşık iki aydır sürekli yanında dahi olsam ağlıyor ve beni çekiştirip sürekli kucağına al diyor ( bu arada emeklemiyor ve yürümüyor )
Yemek konusunda da çok zorlanıyorum pürüzsüz şeyler yiyor hadi bir şekilde herşeyi öyle veriyordum ama artık tat olarakda seçiyor hiçbirşey yemiyor sürekli eliyle vurup itiyor . Artık ne yapacağımı şaşırdım yemin ederim iki gündür sinir krizi geçiriyorum yemiyor ve sürekli ağlıyor diye iş yapmam mümkün değil lavaboya bile zor gidiyorum nolur aynı dönemden geçen yada benim gibi şeyler yaşayanlar varsa bana bir akıl versin çok yıprandım son 2 aydır sabrediyorum ama geçmiyor 😭