Tesmert tabii söyleyeyim benim oğlum 27 aylık. Hapşurdığunu duyar duymaz hemen ıhlamur çayı yaparım içeriz. Ateşi olursa ayaklarına bazen vicks sürerim ama genelde çorabını limon suyuna batırıp giydiririm öyle uyuturum burnu tıkalı nefes alamıyorsa kaynamış suya vicks koyarım buhar yaparım. Nane yağıda yaptığım oluyor. Birde benim oğlum çok iştahlı değil her şeyi yemez o yüzden ben en ufak makarnayı kemik suyuyla haşlarım. Çok fazla paketli ürün girmez eve çikolata falan çok çok nadir veririm