Ess92 benim çoçuklar biri 26 aylık biri 4 aylık ilk 3 Ay uykusuzluk çektim büyükte kıskançlık olmadı fakat benden uzaklaştı şimdi şimdi adapte olmaya başladı. Kardeşini seviyor ama pek yaklaşmaz temizlik bi gün yapsam bi gün yapamıyom ama yemeklerde aksatma olmuyor.Eşim 8 8 çalışıyor bide gurbetteyiz kimsemiz yok büyük dışarı dediginde çogu zaman çıkamıyoruz çıkarken de küçük kanguruya büyügün elinden tutuyorum. Küçük taşınır beşigi yemek yaparken mutfağa temizlikte oda oda getiriyorum ikisinede TV. İzleymedigim için ben biraz daha yıpranıyorum ama kolaylığı bi şekilde buluyorsun daha dogrusu Allah kolaylığı veriyor gece uykularını aynı saate getirmeye çalışıyorum küçügüm dogdu dogalı uyumama problemi var o zorluyo yani en zorlandıgım uykusuzluk oldu bende bide ikiside küçük olduhu için büyük olanda kucagına al diyo uyurken sırayla die yanımda büyükle sohbet edip oyalıyorum küçük uyuduktan sonra büyühü uyutuyorum.