Kızlar merhaba oğlum 38 aylık aletjik astım tanısı kondu ve sık tekrarlayan bronşit oluyor antibiyotik ve hava kullanıyoruz sürekli bu kısır döngü çok oluyor ilaçların yan etkilerini çok yaşıyoruz doğal bir yöntemle atlatan vaf mı önerileriniz var mı şimdiden teşekkürler sevgiler