hawjin Selaaaam🥰 45 gundur dogum yapmisim hala kabizlik oluyor bende hemdeeee cok😭cok ilac denedim faydasiz ne iyi geliyor kizlar😭
Binnur_cam hawjin dulcosoft şurup + her sabah activia içine probiyotik toz kullandım 1 ayda rahatladım düşün ama onun öncesinde 2 ay çektim hemoroidim vardı makat çatlağım oldu kabızlıktan ayyyy hiç hatırlamak istemiyorum ağlamadığım gün yoktu 🥺
Taze_annecik hawjin Bekanus içtim geçenlerde 2 saat içinde birşey kalmadı miğdemde tabi sürekli içmeye karşıyım. Bi kaç gündür sabah açık karnına ılık su içine bal limon sirke koyup içiyorum, ve gayet rahat çıkıyorum.
Melike_ikra hawjin ben kabız olunca günde 2-3 kaşık içiyordum zararı olmaz canım. Malesef sezeryandan sonra kabız olunuyor. Bende 21 gün oldu doğum yapalı daha böyle bi durumla karşılaşmadım çok şükür.
Dgnbsr Aynı dert bendede oldu en son çare lavma oldu evde kendin yapa bilirsin ben 1hafta sonra yaptım aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor lavma kesim çözüm kökten tabi doktoruna danış
hawjin Binnur_cam ayyy ayyy ayni dert yasiyorum suaaaan💔💔💔 hemoroidim patlamis cok kan geliyor birde Surupte ictim iyi olmadim sizinki neyle gecti nasil iyi oldunuz?😭😭
hawjin Melike_ikra inshalla bunude deniyecem faydasi olur inshalla 😢 ben normal dogum yaptim ondan oyle oldu💔 hemoroidim patlamis 😭
hawjin Taze_annecik cok sukur , o ilacid denedim ama sonra okudum emziren anne icin iyi degil bi ilac o yuzden devam etmedim💔
Taze_annecik hawjin Evet bende aldığım da emziriyodum içmedim ama emzirme bitince geçenler de içtim baya etkili bi ilaç. Ben bu aralar ılık suya bal sirke limon koyup içiyorum baya iyi geliyor.
Pnrg hawjin merhaba constipass denediniz mi acaba? Kizim icin kullaniyorum 26 aylik cok iyi geldi, yetiskin icin de kullaniliyor ama doktorunuza sorun mutlaka emzirme donemi icin ne der, eger olursa denemenizi tavsiye ederim.
Binnur_cam hawjin ben çok krem vs sürdüm ama işe yaramadı . Dahiliye doktoruna gittim hergün sabah akşam 10 dk sıcak suda otur dedi hakiki zeytinyağ sür dedi kabızlıktan kurtuldum sıcak su oturma iyi geldi şükür. Geçer inşallah ya çok zor acılı sancılı birşey .. Ben kızımı zor emzirdim oturamıyodum çünkü wc gitmek işkence gibiydi bir yandan dikişler bir yandan hemoroid ..