Kizlar oğlum 18 aylık, göğsümde egzama olduğu için memeden kestim 2 haftadir ama geceleri yine çok fazla kalkıyor. Çünkü geceleri mama içiyor bir biberon. Normalde 1 yaşından sonra acikmaz diyorlar ama o kadar ağlıyor ki vermezsem ağlayarak uyanıp mutfağa gidip mama diyor. Nasıl kesicem gece yemesini nolur bana bı akıl verin önerilerinize ihtiyacim var, çok fazla uyanıyor