Pinar_onatt ben aldım uyku eğitimi ama öyle şu saatte yatır bu saatte kaldır seklinde ilerlemedim sonucta bizde hergün aynı saatte yat kalk yapmıyoruz.. meme ile uyuyan bir bebeğim vardı uyku aralıklarına ve uykuya gecişlere cok yardımcı oldu 13,5aylık bebeğim bu arada