Snmazra uykusuzluk kadar sinirleri yapratan,insanı fiziksel ve ruhsal yoran başla bir şey yok sanırım,bunu anne olunca anladım.40 saat hoc uyumamışligim vardı dedim herhalde kafayı yicem ama hala dayanıyorum geçecek bir gün bitecek diye yoksa dayanılmaz gerçekten.Allah sabır versin canım ben psikolojik destek alıyorum tavsiye ederim terapi ve ilaç tedavisi.Hem benim için hem bebeğime daha sakin ve huzurlu olabilmek için bu çareyi buldum en son.