benbiranneyim123 kizlar bebeğimin damağı böyle ve sürekli ağlama krizine giriyo düzgün çekemedim belli oluyormu bilmiyorum ama bi bakarmısınız sanki bana şişmişgibi geldi 🥺
MelisasMom benbiranneyim123 benim kızımda sürekli huysuz ve ağlıyordu 6 aylıkken dişi çıktı alt iki çıkmadan çnce dokunduğumda orası pütürlü ve kabarıktı, dokunurken bile ağlıyordu canı acıyordu demekki :(
V_Gizem Bacım he bugün he yarın çıkar biz 4 aylıktan beri öyle 7 ay olacak hala çıkmadı sabrediyoruz aceleci olmaya ne gerek var eninde sonunda çıkacak diştir bu işte yaa havle
benbiranneyim123 V_Gizem çıkıp çıkmaması degilki benim takıldığım sürekli bi ağlama krizimiz var doktor biseyi yok dedi acaba diştenmi kaynaklanıyor diye düşünüyorum yoksa başka bi sıkıntısımı var bilmek istiyorum ilk bebeğim tecrubesizim
V_Gizem Atak dönemi olabilir oyun veya kucak veya diş yada gaz maalesef en sıkıntılı dönemler 6 aya kadar olan kısım bence
benbiranneyim123 V_Gizem biz gazdan çok muzdarip olmadık bebeğim gazlı bi bebek değildi ama diş dönemi çok berbatmış 😔 atak haftasında değil baktim ama
benbiranneyim123 MelisasMom bizimkide aynı şişmiş ön kısmi resim çekmek için çabaladım ama asla izin vermiyor çıkarda kurtuluruz inşallah çok zormus 😑