Kızlar bebeğim 6 ay 4 günlük. 4 gün önce yoğurt verdim 2 gün boyunca, şimdi de gündür yeşil fasulye buharda pişirdim ezdim iyice zeytinyağ koydum, öğürüyor, dili ile itiyor, verirken kaşığı tutuyor yada ağını kapatıyor sımsıkı. Şarkılar, ninniler, oyuncaklar uçak geliyor felan neler yaptım ama yok yani sevmedi. Sadece bu değil, ocean d vitamini verince de öğürüyor zor yutuyor bu hep böyle mi gider sizce? Sizler neler yaptınız nasıl ilerlediniz bende bir bilgi eksikliği mi var tecrübelerinize ihtiyacım var?
Birde çorba veya karışım lara ne zaman başlamam gerekir?