Sla7723 Merhaba arkadaşlar bebeğim 20 aylık tuvalet eğitimine yavaştan başlamak istiyorum kakasını yaptığı zaman veya çişi taştığı zaman rahatsız oluyor yanıma geliyor tabi daha önceden söylemiyor siz nasıl başladınız ne yapmalıyım ?