Durum aynı değil ama benimde 6 aylık oğlumun sağ testisi inmemiş kanalda sıkışıp kalmış 10 aylığa kadar bekleyelim çok az şans ile iner eğer inmezse orda kalırsa çürür dediler ve alınır dediler korkuyorum açıkcası, ameliyatla iner mi nasıl olacak VS diye. Çok geçmiş olsun sizede Rabbim şifa versin