Merhabalar daha önce çalışmaya başlayan annelerden tavsiyelerini veya tecrübelerini öğrenmek istedim vereceğiniz her bilgi Cok önemli çalışmaya başladıktan sonra adapte süresi tahminen ne kadar sürüyor psikoljik açıdan hem bebek hem anne İÇİN birde neler yapmamı tavsiye edersiniz yardımcı olursanız sevinirim 🙁 bebeğim 7 buçuk aylık emiyor ve ek gıda tadım sürecimiz devam ediyor yavaştan kavvaltı ve ara öğün şeklinde veriyorum doktor tavsiyesi ve araştırmalarım sonucu en doğrusu 1 yaşına kadar fazla ek gıda vermemek biliyorum o yüzden acele etmeden yavaş ilerliyoruz