Evet kızlar 15 gün önce ikizlerime doğum yaptım. İkisi küvözdeydi o ara dişm iltihaplydı diş dr gittim sefklav eşdeğer antibiyotik yazdı.. 2-3 gün kullandm. Bebeğimn biri küvözden çıknca aksattım. Şimdi ateş ve titreme var 38.1e cıkms acil parol vero gönderdi. Benm sorum yarım bıraktığım antibiyotiğe dvm etsem bşe olurmu. Bebek emziriyorm