Karanmomss benim oğlumda o aylarda öyleydi mama ile besleniyordu her beslenmeden sonra mutlaka kusardi ya mamayi cikarirdi olduğu gibi, yada yoğurt kesiği peynir kesiği gibi bir kaç doktora gittim hepsi normal dedi o aylarda 6. Aya kadar devam etti bu durum 7 aylık olunca git gide azalmaya ve bitmeye başladı şuan 18 aylık sana tavsiyem gazını mutlaka çıkar gazını çıkardıktan sonra hemen yatırma kucağında dik pozisyonda 2,3 dk dursun