Kızlar çok rahatsızım hastayım oğlumda hasta iştahı yok yemek yemez ben gece çok kotuydum habire kalkiyordum oğlumda aynı şekilde sabah hatırladım oğlum gece mama dedi sonrasını hatırlamıyorum acıktı belkide ama kalkamadım çok üzgünüm geçen gece de aynısı oldu gece kalkıp mama,su diyor su veriyorum sonra hemen uyuyor ,mama istediği zamanda önüne seçenekler sunuyorum yemiyor ama gece cidden acıkıp istediyse çok üzüldüm uyuyakalmışım .Eger bu gece tekrar isterse uykusunu bozmalimiyim emin değilim kalkarsa uyumaz bir daha kalksana yemez ona da eminim ama mama isteyince ne bilim