brcmhr 21 aylık bebeğim yaklaşıl bir aydır geceleri ağlayarak uyanıyor ve yanından gitmemize asla izin vermiyor. Derin uykuya dalamıyor. Yanından kalkınca hemen fark edip ağlıyor. Odadan çıktığımızı anladığı anda tekrar ağlamaya başlıyor. Yanına yatmamızı istiyor. Babasıyla çok yorulduk, doğduğundan beri farklı uyku problemleri ile uğraşıyoruz. Tam bitti diyorum yeni bir şey başlıyor. Çözüm önerileriniz varsa lütfen yazın
Miran474 brcmhr 20 aylık oğlum aynen öyle dün gece uyumadık mesela huysuz yaramaz okadar yaramaz ki az önce kafasını çarptı bende uykusuz ve gerginim 20 aydır yalnız başıma büyütüyorum yıprandım
patilianne brcmhr bu da geçici ayrılık kaygısı yaşıyor sarılarak uyutun yanında olduğunuzu söyleyin uyandıgında sizi görsün
brcmhr Bende aynı çok yıprandım 2 yaşa doğru geçer dediler ama her seferinde başka bir uyku sorunu çıktı ne yapacağımı şaşırdım. Yapmadığım kalmadı. Umuyorum ki tecrübeli birileri vardır ve önerilerde bulunur.
brcmhr Ne zmn geçecek şu an gecenin 4 ü ve hiç uyumadım, sürekli uyanıyor yeni doğan gibi desteksiz uyuyor bir de meme de yok. Durmadan uyanıyor, odasından çıkınca resmen anlıyor kafayı yiyeceğim artık. Çok yoruldum şunu ağlayarak yazıyorum