6aylık bebeğim şuan benimkide öyle emerek uyutmayı bırakmak istiyorum ama bi yönden de vicdan yapıyorum
Biraz daha bekleyeyim diyorum şimdi bu yazılanları okuyunca yine aklıma geldi
Şöyle okumuştum
Emziyrosunuz uyursa uyandırıp biraz eğleyip tekrar uyutuyorsunuz gecede aynı tabi