Merhaba güzel anneler 💕 bebeğim çok yeni doğdu fakat bir sorun var dün ve bugün emerken yarım saat emip uzunca bir süre emmek istemiyor mesela 8de emdiyse buçuğa kadar bir sonraki emiş 10:30 da olması gerekiyor ama emmek istemiyor çok zorluyorum emmiyor 12 gibi emiyor bir sorun olur mu sarılık için 2 saatte bir emmesi lazım normalde ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun 🙏