Seneler öncesinden özel bir hastanede yaptırmıştım hafif anestezi altında Hicbisey hissetmedim ama hatırlıyorum odada baya bulantı afedersiniz ogurme olmuştu yutkunmaya çalıştığım için daha çok oldu o his sonuçta ağzında hortum var. Annemi içeri almışlardı ben öyle olunca annem korktu dışarı çıkardıklarını hatırlıyorum onun haricinde bir şey hissetmiyorsunuz ben küçüktüm ardından bir serum taktılar direk eve geldim zaten hiç sorun olmadı