12 gündür kusuyor 6 farklı Dr gördü
Ateş halsizlik ağrı hiçbir şey yok
2 gün öncesine kadar ishali vardı onu toparladı
İlaçlarını zorla içiriyorum
Son günlerde yaygın oldugunu gördüm kusmanın
Bu kadar uzun süren var mı
Röntgeni çekildi gaz sıkışması çıktı
2 kez kan tahlili verdik
Sıvı kaybı korkusu ile serum taktırdık
Ge oral ve probiyotik zorla 1 şırınga içirebiliyorum
Tekrar röntgen çektireceğim gaita tahlili vs
Var mı benzer durum yaşayan