3,5 aylık. Valla 4.ay atağı mı artık ne yaşıyoruz bilmiyorum. Kaç saattir anca uyuttum 10 dk oluyor, inşallah güzelce uyur bebeğim. Birde uyurken sallanmak istiyor kucakta. Kolum ve belim ben iptalim diye bağırıyor 😅 sanırım çok küçük olduklarından böyleler, bunlar süreç yapacak bir şey yok 😅