emelsahing benimde ikizlerim var baştan beri hipp kullanıyorum 50 günlükler şuan başta çok iyiydi kakalar hergün 2,3 buluyordu şu 2,3 haftadır gün aşırı yapıyorlar 2 gün yapmadıklarıda oluyor mamayıda sevdiler değiştirsemmi bilemiyorum bünyeden bünyeye değişim sağlıyor mamalar