atsmms beklentiniz nedir bilmiyorum ama ben de ikeadan almayı düşünüyordum fakat bulunduğum şehirde yok o yüzden ebebekten babyplus star feeding high chair aldım 300 tl idi. Kızım 5 aylıkken aldım, şu an 8 aylık hiçbir sıkıntısı yok temizlemesi vs.çok rahat, hafif ve bence en önemlisi oturtunca çocuk içinde kaybolmuyor 🤷🏻♀️😊