Dünden beri atesleniyor acile gittik bogazlari enfeksiyon olmuş bende aynıydım benden geçti sanırım doktora ateşi inatçı suruplara tepki vermiyor dememe rağmen fitil vermedi demin 40.4 görünce aklım çıktı kızımın yüzü gögüsü kıpkırmızı oldu hemen suya soktum ateş düşürücü verdim ama hala aynı ateşli biraz düşse bile bir saat sonra tekrar çıkıyor aynı şekilde napıcam eczaneden söyleyip fitil alsam verirlermi faydası olurmu hemen