Merhabalar
Yaklaşık 5 aydır oğlumda geçmeyen bir idrat engeksiyonumuz var her ay idrar kültürü yaptırıyoruz ilaç kullanıyoruz ama geçmiyor bakteri türü klebsiella bebeğim erkek sünnette ettirdim ama geçmiyor bir huzursuzluk çok yok şükür varmı başına böyle gelen yarın yine doktor kontrolümüz var