Eslem71 Bebeğim 2 aydır ne doğru düzgün uyuyor direniyor ne de iştahı eskisi gibi pek yok bu 2 ay süreçte 5 tane diş çıkardı bundandır diye geçici diye düşünüyorum veya atak dönemleri mi ne zaman geçer çok yoruldummm 😭