Arasus Arkadaşlar oğluma 1yaş aşısı vurdular iki kol bi bacak ama çocuğum o kadar kötü oldu ki 2 gündür ateş iştahsızlık gece uykusu uyumama uyanırken bağırarak uyanma yürürken bile sendeleyerek yürüyor siz de oldu mu acaba ne zaman geçer bu 😔😔
Arasus Ateşi geçti ama iştahsızlığı hala devam ediyor hiç birşey yemiyo alttan iki dişi görünüyor köpek dişleri acaba o mu böyle yaptı bılmıyorum ama aşıdan hemen sonra böyle oldu