Arkadaşlar iyi akşamlar 2 yaşında kızım normalde hergün normal kaka yapan Bi çocukdu şuan 2 yaşında geçmek bilmeyen bi kabızlık sorunumuz var doktor duphalac şurup ve günlük kullansın die lavman verdi şurubu kullanıyorum ama çocuk lavman dan korkuyo yapamıyorum onu bağırsakları tembelleşmesin die de çok da yapmak istemiyorum zaten. Sizlerin kullandığı bildiği doğal yöntemler var mı acaba. Şuan 5 gün oldu hala bişey yapamadı