Adeninannesi1906 Kızlar bal bebklere yasak ya kızım için hero baby irmikli ballı kasık mamasını kullanıyorum sorun olur mu
Durucuumm Adeninannesi1906 hazır mama almayon lütfen evde kendiniz yapın çokbasit . Çocuğumun içinde kurşun ve katkı maddeleri varmış. 😥
Seray66 Adeninannesi1906 ben hipp in tahıllısını kullanıyorum bir de arımama. Balsız olan bir çok çeşit ve marka var
Adeninannesi1906 Dilararden ya kızım mama yemiyor biberonla anne sütü de yetmiyor ek godaya başladık ama karnını doyuracak kadar veröıyorum önereceginiz başka kaşık mamalar var mı
Dilararden Adeninannesi1906 kaşık mama hiç kullanmadım o yüzden bilemem ben yemek çorba kahvaltı olarak gidiyorum. Dışarı da olduğu zamanlar da mesela hiçbir şey yapamazsam gerber marka meyve püresi kullanıyorum.
dikkatbebekvar Adeninannesi1906 cok basit tarifler var aslında evde kendiniz yapabilirsiniz hem içiniz de rahat olur. Kac aylık
Adeninannesi1906 Durucuumm aslında böyle şeylere çok karşıydım hipp mama kullanıyorduk çok içmiyordu 2 3 günde 1 biberon zor veriyordum biberon sevmiyor hanımefendi