QueenMommm 2 yaş kızım 2 gündür emzirmiyorum göğüslerim biraz dolmuş gibi süt gitsin diye ne yapmam lazım mastit olmamak için ?birde bu çocuk ne zaman yemek yemeye başlar 😢
Mommyhann QueenMommm eczanede ilaç varmış sanırım süt üretimini bitiriyormuş ama kullandıgınızda kesinlikle emzirmemelisiniz bi eczaneye yada doktora danışın isterseniz
Birkizannesi123 QueenMommm önden acısı hafifletecek kadar sağım yapın diyorlar cok az yani. Farklı bir soru sormak istiyorum bende kesmek istiyorum 2 yaşında nasıl yaptınız benim kızım asla yenek yemiyor
UcuBulunamayanBant QueenMommm arada az az sagin yada sıcak duşta hafif masaj yapin akar zaten fazlaligi benim oglumda emerken yemezdi memeye kaniyolar sutten kesince yemeye başlıyorlar
HappyQueen QueenMommm emzirmiyorsan bol bol sağmalısın yoksa sütün düğümlenebilir buda mastite yol açar tek çare sağmak
QueenMommm Birkizannesi123 benimde öyle gece uyurken memeyle uyur sürekli emmek ister yemek yemez herşeyi denedim yok olmadı oje sürdüm acıypr dedim ıyyy bu ne dedi kapat dedi 😂 sende öyle yap bence
QueenMommm Birkizannesi123 yok kız daha dün sabah başladım emzirmemeye hala emzirmedim yaşıda gelmiş zorlaşıyor bırakması
HappyQueen QueenMommm canım zaten sütünün düğümlenmemesi ve mastit olmaman için sağman gerekiyor. Ben mastit oldum bol bol sağdım sonra sütüm kesildi. Bebeğim hastanede yattı 40 gün emmedi beni bu yüzden mastit olmuştum
busssssra QueenMommm mastit olmamak için bebek emdikten sonra memede kalan sütü meme ucunuza uygun bir başlık ve bir hastane tipi süt sağım cihazıyla sağmanız gerekiyor memeyi incitmeden