muhammedsevinc Kizlar pastorıze sutten gecen yogurt yaptim tuttu ama sündü Bend3 cig sutten yapayim dedim süzme yogurtla yapsam tutar mi ve siz yogurtu nasil yapiyorsunuz bebitolar icin?
cnsyldz muhammedsevinc evde markasının prebiyotikli yoğurt mayaları var çiğ süt alıp kaynatıp mayalıyorum. Biz de yiyoruz. Tadını çok beğeniyoruz. Kıvamı falan da güzel oluyor. Ayrı sütten yapcam derseniz de marketlerde günlük sütler var cam şişede dolaplarda satıyorlar onlardan alabilrsin ya da pınarın ve içimin organik sütleri var onlar da iyiymiş.
denizberkaa1 muhammedsevinc normal kendimize mayaladığım tükettiğimiz yoğurtla mayalıyorum zaten aynı yoğurdu veriyorum ona da doktorumuz uygun olduğunu söylemişti
gzmkuur Bim altın kapaklı sütü var, en başından beri onunla yapıyorum, içine probiyotikte koyuyorum, çiğ sütle yapılandan çok daha iyi oluyor. Bence deneyin
Dilararden Çiğ süt ile mayalanmaz sağlıksız. Pastörize günlük şişe süt. Probiyotik sıvı yoğurt mayası ya da activia
Dilararden muhammedsevinc fırını ısıtıyorum sütü ılıtıyorum sonra bir çay bardağı alıyorum o dediğim sıvı mayalardan koyuyorum. Sonra karıştırıp döküyorum, içinde de iyice karıştırıyorum kavanozlara bölüyorum. 6-7 saat bekliyor fırında ama fırını kapatıyorum ısındıktan sonra çıkarıp dolaba koyuyorum 1 gün sonra yediriyorum.
Dilararden muhammedsevinc tutar diye düşünüyorum ama eski maya ile mayalamak sağlıksız diyorlar, bence yarın marketten activia alın onunla mayalayın. Hem ekşi olmaz