minnik Happymom da bir kişi bebeğinin 90 kusur aylık olduğunu söyleyerek bir soru sormuştu. Çocuk 8 yaşına yakındı, üşenmeyip hesaplamıştım. Siz neler gördünüz
traineemom minnik minnik 90 kusur aylık olduğunu söyleyerek bir soru sormuştu. Çocuk 8 yaşına yakındı, üşenmeyip hesaplamıştım E yuh
BENOYLEUYGUNGORDUMM minnik o değil de burda mahremini anlatan hanımlar var eşiyle özelini anlatıp soru sorup siz de durumlar ne gibi çok garibime gidiyo
Vera094 minnik sizce hamile miyim sorusu😂😂 çok komik yani biz nerden bilelim test olsa neyse. Şu gün yaptık şukadar kaçtı şu kadar gecikti ama test yapmadım siz hissedin🙄
Pol34 minnik kocasını şikayet edip millet laf edince kocasını savunanlar. Gördükçe gülüyorum dengesizliklerine 😀
minnik traineemom herkes dalga geçmişti, bazı üyeler kendi.yaşlarından kaç aylık olduklarını falan bulmuştu
minnik Vera094 6. Hissimiz neden var bacım? Elbette tahmin edeceğiz cinsiyeti bile hissetmemiz gerek oysaki.
sehpayacarpanserceparmak_ minnik bencede bu ay muhabbeti cok sacma 24aylik bile bana cok sacma geliyor 2yasinda demek varken. Bence 1yasindan sonra bu ay muhabbeti birakilmali artik
minnik sehpayacarpanserceparmak_ Ay bencede biraz önce de 29 aylık diye gördüm, bana saçma geliyor neredeyse 2.5 yaş işte yani. 18 aydan sonra yani 1.5 yaştan itibaren bırakılmalı
Dondurmalikahve minnik Şunu yazmadan edemedim bazen okul için anneler ay yazıyor mesela biri 68 ay yazmış artik yaşını yazın yazmışlar hâlbuki okul icin çocuğun ayı önemli 1 ay önce ayı bile tutmazsa okula almazlar. Ay muhabbetine çok takilmam ben 90 ayda epey abarti
iyikiianneyim minnik valla cinsiyetten öncede aynen şu şekil “ooommm görüyorum bi kadın evet hatta …… Adında bi kullanıcı şu zamanda eşiyle birşeyler yaşamış eveeet hamile olabilir.” Diye de bi tahminde bulunmamız gerekiyor 😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM minnik ben anlayamıyorum. Kadın kadına olmamız tüm mahremimizi çarşaf gibi ortaya sereceğimiz anlamına gelmez. Ne bilim belki de benim tarzım olmadığı için garibime gidiyordur👍🏻
Fasulye12 minnik eşim içime boşaldı , gerçi çişimi yaparak dışarı attım ama yine de hamile kalır mıyım diyip , bebeğin mesaneye yerleştiğini sanan birinin acayip bir sorusu vardı 🙊